Toplantı Odası Bilgilendirme Ekranları ve Rezervasyon Sistemleri

İş dünyasının, okulların, hastanelerin, derneklerin, vakıfların vb. iş süreçlerini en iyi şekilde yürütebilmek için yüzyıllardır hatta binlerce yıldır kullandıkları en önemli yöntem nedir? Elbette toplantılardır. Türkçe’de birden çok kimsenin belirli amaçlarla bir araya gelmesi olarak açıklanan “toplantı” kelimesi İngilizce’de “meeting” ve “assembly” gibi kelimelerle ifade edilmektedir.

Gelişen teknolojiyle hayatın akışının hızlanması toplantı sayılarının artmasına sebep olmaktadır. Tüm bu süreçler içinde sınırlı sayıdaki toplantı mekanlarının birden fazla toplantıya ev sahipliği yapması bazen zaman bazen mekan çakışmalarına sebep olmaktadır.

Bu problemin çözülmesi için birçok yöntem denensede gerek kağıt maliyeti gerekse ekstra iş gücü maliyeti çabaların verimsizliğini ortaya koymuştur.

Digital Signage dünyası ise bu soruna dijital bilgilendirme ekranları kullanarak çözüm üretmiş, zaman ve personel maliyetinden kurtarmış üstelik bunu oldukça şık bir şekilde gerçekleştirmiştir.

SOLOSİS olarak biz bunu müşterilerimizin ihtiyacına göre iki farklı yöntemle gerçekleştiriyoruz.

Ayrık sistemler ve entegre sistemler.

  • Ayrık Sistemler : Bu sistemler hiçbir harici sisteme bağlı olmayan sadece toplantı odası rezervasyon sistemi olarak çalışan yazılımlardır. Bu yazılımda toplantı oluşturma, toplantı iptali, oda tanımlama, katılımcı tanımlama gibi çeşitli işlemleri son derece basit bir web arayüzü aracılığı ile gerçekleştirebilir ve kullanabilirsiniz. Oluşturduğunuz toplantılar doğrudan ilgili oda önündeki ekranda listelenmekte ve sırası geldiğinde mevcut toplantı olarak görüntülenmektedir.
  • Entegre Sistemler : Mevcut bir mail sistemine entegre olarak çalışırlar. Örnek olarak en çok kullanılan Microsoft Exchange verilebilir. Solosis Toplantı Odası Bilgilendirme Yazılımı bir kez entegre edildiğinde bir daha herhangi bir müdahele gerektirmez. Mail sistemi üzerinde oluşturulan her toplantıyı tüm ayrıntısıyla ilgili odadaki ekrana otomatik olarak yansıtır. Ayrıca bir işlem gerektirmez.

Microsoft Exchange, Office 365, Outlook, Google Calender ve birçok mail sistemine Solosis Toplantı Odası Bilgilendirme yazılımı entegre edilerek kullanılabilmektedir.

  • Tasarım istenildiği şekilde değiştirilebilir.
  • Raporlama ve benzeri eklentiler yapılabilir.
  • Oda için projeksiyon, içecek, akıllı tahta vs. tanımları mail sistemi  üzerinde yapılmışsa ekranlarda gösterilebilir.

Özetle Solosis Toplantı Odası Bilgilendirme Ekranları ve Rezervasyon Sistemleri ile toplantı odalarınızı son derece planlı bir şekilde yönetebilirsiniz. Digital Signage teknolojisinin ve yazılım yeteneklerinin tam anlamıyla kullanımıyla ihtiyaçlarınınz için şık, güvenilir ve hızlı bir çözüm sağlayabilirsiniz.

Sizi arayalım

Hadi iş konuşalım

Bir uzmanla konuş

Satış ekibimiz ve müşteri temsilcilerimiz sizin fikirlerinizi ve isteklerinizi dinlemeye hazır. Hizmetlerimiz veya ürünlerimiz hakkında bir sorunuz mu var hemen arayın!

+90 216 651 28 34 info@solosis.com.tr